Senaste veckan

Tja! Första sommarlovsveckan börjar närma sig sitt slut och jäklar vilken vecka det varit. Jobbar 7 av 7 dagar, har massa dans och försöker ha nåt slags socialt liv däremellan också. Men det är helt nice! Just nu är jag dock totalt utmattad. Igår bestämde Anna och jag oss för att ha kul, och kvällen slutade på stan bland massa folk haha. Hade riktigt trevligt, men imorse efter alldeles för lite sömn ville jag skjuta mig 4 gånger om. Var bara att pina sig upp på jobb. Efter det for jag direkt iväg och planerade en danslektion med Linnéa. Eftermiddagen spenderades nämligen sedan på en möhippa i Lemland! Jag och Linnéa fick agera danslärare och lära tjejerna några koreografier osv, var helt SJUKT roligt! Att få dela med sig av lyckan som dansen ger, och se hur det faktiskt uppskattas, finns fan inte mycket som är bättre. Ville dock bara krypa hem sen när jag väl var i stan igen. Som sagt, TRÖTT.
Spenderar därför kvällen i soffan med godis, chips, dipp och film. Herre min skapare vad skönt!
Jobbelijobb, fotbollstittande, chillande, danskomponerande
Lite bilder från igår och idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0