I'm gonna live my life

Tjena! Hade en himla rolig och skum natt på Idas stuga i fredags, verkligen en sån som man kommer garva åt länge! Så härligt med sommar, härligt sällskap, ljusa nätter, värme (eh ja, värme och värme....), stughäng osv, blir helt lycklig! Igår chillade jag hela dagen, sjukt behövligt. Idag var det jobb igen, måste väl nämna att jag städar på ett hotell, för er som inte vet. Haha. Undrar själv alltid så jäkla mycket var folk riktigt jobbar när man läser alla bloggar, så ja, då var det sagt! Imorn och på tisdag blir det dock paus i jobbandet igen, för då är det lekledarkurs som gäller! Mitt andra jobb i sommar. Ser fram emot det!
Nu ska jag glo på film och käka chips, andra kvällen i rad. Men äh, så får det vara!

Snott några av de första bilderna från Anna och Ida!
Hahah och nej, det är faktiskt inga spyor på gång på sista bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0