140612

Tjena! Börjar verkligen bli trött jag, har skrattat så sinnessjukt mycket hela dagen. Mest använda meningen måste ju ha varit något i stil med "hahahahahah alltså jag oooorkar inteeee".. Har i alla fall varit på jobb några timmar, resten av dagen har ägnats åt danskoreograferande. Nu har jag så lite inspiration kvar att jag fan inte ens skulle kunna rita en teckning, haha. Men dansen är klar!! Vill ni se den är ni välkomna till Badhusparken den 4:e juli! :)
Har dansat lite mer ikväll också, blir så himlahimlahimla lycklig så det är helt sjukt. För tillfället sitter jag med Micke och... kollar fotboll. JAG. Herregud, men måste ju se nån EM-match i alla fall. Eller ja, blogga mig igenom en. Heja Torres, hehe!

Kommentarer
Postat av: celinda

miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisigt! hoppas torres inte miiiiiiiiiiissar en målchans!

2012-06-15 @ 07:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0