Dans&England

Tjena igen! Nu pepprar jag på med blogginlägg här. Eller okej, 2 stycken. Haha. Senaste tiden har som vanligt bestått av jobb och dans. Och lite häng med mina fina. Dansar 6 dagar denna vecka, nästa vecka är det show och resa till Finland som gäller. Är mer excited över att åka till fasta Finland än jag vore över att åka till Spanien typ, haha. Har nämligen varit dit EN gång i mitt liv. Vet fan inget om mitt hemland haha, hur är det där liksom?! Nä men, ska bli kul! Ska uppträda på Baltic Jazz! 
Ikväll blir det alltså dans också, sen tänker jag bara chilla och kolla Morden i Midsomer, världens bästa program typ haha! Tjena tönten. Tänkte fara och dansa lite nu på dagen meeen vart inte av. Var och övade själv igår, vet inte vad jag gjorde men har så jäkla ont i benen idag. Kan man få träningsvärk av att stretcha för mycket? Faktumet att mitt knä börjar jävlas efter ungefär 5 dansgenomgångar är förövrigt ganska oroande också. Jag SKA INTE ha nå jävla knäproblem, jag vägrar!! Kommer inte på fråga helt enkelt! Har dock haft nåt konstigt i det sen Rom, så börjar undra. Äh, alla har vi nåt. Går nog över!
Aja, nu ska jag sluta babbla så mycket. Ha det bra! 
 
 
 
 
 
London för ett år sen, tror jag dör av saknad! Saknar England i allmänhet, är nog faktiskt ett av favoritländerna det. Nån som ska dit snart och behöver sällskap?! 
Vet förövrigt också att jag laddat upp dessa förr, men måste bara igen. ETT ÅR SEN JAG VAR PÅ SPRÅKRESA! Sjukt vad tiden går, SJUKT vad jag saknar det!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0