Aldrig vila, så att säga

Jani. Inte är det någon återhämtning detta sommarlov i alla fall. Jobbar på, dansar på, och nu har jag även gått lekledarkurs i två dagar. Var faktiskt jätteroligt och intressant, så nu längtar jag efter att få börja jobba med det! Men än är jag kvar på hotellet, idag jobbade jag från 7 - halv 4 nästan, vrak vrak vrak. Sedan raceade jag från Strandnäs till Västernäs för att gratta en fin 17-åring (GRATTIS), och sen direkt till WHA på genrep. Dansade på där, och nu ikväll hade vi uppvisning. Var sjukt kul men nu är hela min kropp helt slut. Och imorgon börjar jag 7 igen.. Vet inte när jag ska få sova ut, sömnbristen börjar nå en gräns den aldrig varit på förut haha. Aja, jag är glad ändå! 
 
Laddar upp lite bilder från senaste dagarna imorgon eller så, orkar bara inte nu hehehe. Kör på en från Venedig så länge, bara för att jag.... gärna åker dit igen. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0