Skosnörsfan

Det finns nånting som tydligen alltid måste hända mig när jag är jävligt stressad och cyklar någonstans. Det som händer är att mitt skosnöre sakta går upp och lindas runt cykeltrampan medan jag cyklar, så det tillslut är så spänt att jag riskerar att 1.flyga av cykeln och dö, 2.bryta av foten och dö. Haha okej, nu ska vi inte vara så dramatiska, men sjukt irriterande är det i alla fall. Detta måste ju givetvis hända igår då också, eftersom att jag då ännu en gång var jävligt stressad. Jobbade först från 8-11, var bara några få timmar jo, men ändå SJUKT mycket att göra. Sedan raceade jag vidare för att hinna på träning, som började 11 (det var alltså däremellan skosnöret började jävlas). Dansen gick helt bra, nu längtar jag så sjukt mycket till vår show som är på onsdag! Resten av dagen/kvällen chillade jag och var med Saine. 
Idag jobbade jag igen och ikväll ska jag träffa Hanna. Blir fäääint det!
 
 
Från förra sommaren, så jäkla glad haha

Kommentarer
Postat av: Hehe:P

Är du ett fan av skosnören?

2012-07-04 @ 16:34:39
Postat av: Malin

Hahaha fan vad bra, hade inte ens tänkt på att det kunde tolkas så där :D

2012-07-06 @ 12:33:30
URL: http://www.maliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0