Ledighet+Rockoff

Tjena! Foten värker, huvudet värker, har sår på benen och ett minne av att jag knuffades omkring tills jag låg på marken mitt bland alla hoppande människor under Rebecca&Fiona. Men det var fan värt allt det, för hade så jäkla kul igår! Rockoff började alltså grymt, R&F var sjuukt bra! Idag chillar jag på här hemma, har ju jobbat klart för i sommar! Helt sjukt vad underbart att få vara ledig. Kommer dock sakna simskolan också. Aja nu ska jag chilla vidare, såå trött. Ha det bra, ikväll ses vi på Maskinen!!
 
 
Haha, drömjobbet va... Måste väl dock tillägga att såhär bra hade man bara ibland, när alla ungar var och simmade samtidigt, vilket inte var så jätteofta faktiskt. Jäklar vad det ser ut som att jag gör smygreklam för Viking line förresten haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0