JA Erica, du kan läsa detta :)

Heej! Hemma på holmen igen. Senaste dagarna har innehållit sjukt mycket. Har för första gången i mitt liv åkt Finlandsfärja. För första gången varit i Åbo. För första gången uppträtt utanför Åland. Och då dessutom dansat solo! Jag och några helt underbara dunderbrudar har alltså varit till Dalsbruk och uppträtt på Baltic Jazz! Haft så himla kul, skrattat massor, badat flera gånger, gjort så jäkla konstiga grejer, dansat och sjungit, shoppat och levt livet. Är ju sjuuukt orutti när det kommer till Finland (flög till Helsingfors och var där en dag när jag var liten, that's it) så detta var ju helt galet häftigt för mig. Hade lite samma känsla när vi for iland i Åbo som när jag klev av flyget i USA och såg Manhattan på håll. Haha.  
Aja vill i alla fall (som vanligt) tacka Erica, Lollo och alla dansare för detta, ni är guld!
 
Kajsas bild!

Kommentarer
Postat av: Erica

<3

2012-07-09 @ 11:24:21
Postat av: Malin

<3!

2012-07-09 @ 18:21:30
URL: http://www.maliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0