HEMMA

Tjena! Är hemma efter en superhärlig resa. Usch, längtar redan tillbaks! Blev en hel massa solande, chillande, simmande och även lite snorklande i Röda havet, finns fan inget bättre haha! Allt var alltså upplagt till att bli en perfekt resa. Men självklart, så blev det inte så. På tisdagen fick jag sjukaste frossan i mitt liv, slutade med att jag låg i sängen och knappt kunde göra något alls. Superhög feber, förkylning, smärta som fick mig tro att ryggen skulle gå i bitar. Blev läkarbesök och behandling innehållande 12 piller om dagen. Fyfan vad äckligt. Superpillrena verkade dock, så började må bättre efter några dagar! Dock fick vi ställa in sköldpadds- och delfinsafarin vi hade bokat, sjukt tråkigt. Får åka tillbaks någon gång och fara på det, haha. Aja, förutom det var resan underbar! Hoppas ni också har haft ett bra sportlov!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Verkar som det är jättemånga som har blivit sjuka på sina resor nu på sportlovet, i alla olika delar av världen också :P Skumt... Sjukt drygt att vara sjuk när man vill passa på att njuta den korta stund man har på sig! Hoppas du hade en jätteskön resa ändå :)

2012-03-01 @ 21:20:28
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0