22:27

Okej, det var det om resan. Back to reality. Ligger hemma, så härligt utvilad och redo för en lång vår med nya utmaningar! Fast vänta, nä. Jag är totalt slut, förkyld och har ont. Knaprar piller, har problem med att äta vanligt käk och klurar på hur jag ska orka med två timmars dansworkshop imorgon. Vill så gärna vara med på den!!
Något positivt är att jag ÄNTLIGEN inte har lock i öronen längre! Landningen igår var det värsta jag varit med om i mitt liv, visste knappt att sån smärta existerade haha. Men ÄH. Det är mars snart. Våren är härlig. Positivt tänkande! Ska dricka lite kranvatten och fira att jag är hemma i Norden!

Jag och pappsen första kvällen i Marsa alam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0