Leaving

Tja! Haft en helt bra dag bestående av lite vanliga ämnen, hål och en infotimme. Har bestämt mig för att välja estetiska linjen med dans som inriktning nu, känns så sjukt bra på nåt sätt. Dock dör jag lite av studentprovsstressen som redan (wtf!!) infunnit sig i och med det. Massa kurser jag borde gå och skit. Anyway, avslutade skoldagen med möte med parodigruppen inför karonkan. Blir nog jäkligt kul!
Ikväll har jag dansat tre timmar. Helt. Jävla. Slut. Dock är det fortfarande sjukt hur lycklig jag blir av dansen! Och mina fina danstjejer såklart. :) Sen jag kom hem har jag sprungit runt som en dåre och fixat en miljard grejer. Alltid denna stress före en resa... Aja, imorgon lämnar jag i alla fall äntligen holmen, och i övermorgon lämnar jag Europa! Ersätter kylan, stressen och tröttheten med en veckas chillande i underbara Egypten! Ord kan inte beskriva min lättnad.
Avslutar med lite iPhonebilder (yeah!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0