Don't lose it all

Heej! Dåligt med skrivande här igen. I söndags var jag fysiskt okapabel att skriva ihop ett inlägg, och igår hann jag inte.. Anyway, dansuppvisningen i lördags var sjukt rolig!! Gick inte så jättebra men äh. Artisten som uppträdde efter oss visade sig vara Nanne Grönvall, lite sjukt att hon sitter och chillar framför en när man kliver ut ur omklädningsrummet, haha! Resten av natten var det födelsedagsfirande som gäller, tackar för den kvällen! Själv hade jag kul kanske en timme, sen blev jag dum i huvudet... Tacksam som fan att det finns underbara människor i närheten då i alla fall.
Annars har jag mest sovit, pluggat, pluggat, pluggat och dansat senaste dagarna. Fick i alla fall 7.9 i matteprovet, vilket var helt underbart!! Imorgon börjar period 4. Jag går 8-4 varje dag (förutom onsdagar, då slutar jag typ halv 4 om vi har infotimme, tjohoo). Vet faktiskt inte hur jag ska överleva detta.
Är förövrigt något vettlöst trött på känslan av att jag misslyckas med det mesta jag gör. Då vet ni det. Tack o hej

Kommentarer
Postat av: Tara

Men Malin gulle, du misslyckas ju inte! Kraaaam!

2012-02-09 @ 16:48:29
URL: http://stylebytara.blogg.se/
Postat av: Malin

ååh vad du är fin Tara! :') känns lite som det, men tack som fan för att du lyser upp!! :'D KRAAAM!

2012-02-09 @ 20:18:45
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0