Senaste dagarnas upptäckter

1. Wacking är typ världens roligaste dansstil! (japp, workshopen var nice)
2. Jag tycks vara tvungen att vara förkyld hela tiden.
3. Älskar våren!! (vem gör inte)
4. Karonkaparodierna kommer nog bli jävligt roliga!
5. Dagen jag har varit rädd för i typ två år är snart här. Kladdkaronka på fredag!! Rädslan har dock lagt sig lite nu, vet inte varför.
6. Kommer kanske bli tvungen att dra ut mina visdomständer... Dör av skräck. Men samtidigt har jag, sen jag kom hem från Egypten, inte kunnat äta en måltid utan att få helt sjuuukt ont. Aah, att äta är typ min största passion, förstår ni hur jag lider?! Nej men, ska se om jag pallar dra (operera....) ut dem. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0