Greetings from Marsa alam

Tjoo! Har det underbart här i Egypten. Går runt och är bara så sjukt lycklig över att varken behöva frysa eller stressa. Sen skrattar jag ihjäl mig lite åt alla härliga araber också, haha. Älskar även hotellet, så inte mycket att klaga på! Fick värsta fotvården idag, kan säga att det BEHÖVDES för mina stackars söndriga dansarfötter. Känns som en ny värld under mig när jag går nu. Nästan. Var förövrigt nyss ut i öknen också, som är precis utanför hotellmuren. Så jäkla coolt när en oöndlig mängd sand är ens utsikt så fort man kliver ut genom dörren. Om någon dag kanske vi far ut med båt för att kolla på sköldpaddor/delfiner, om vi har tur och det slutar blåsa. Hoppas!
Aja, nu middag! Hoppas ni har det jättebra allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: emme

nää, inte alls avis..... ;)

2012-02-19 @ 20:17:47
Postat av: Malin

Hihihi :D men duu får ju åka till Gran Canaria snart, det är JAG avis på! :')

2012-02-29 @ 14:37:41
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0