You rock

 
Hahahah, IFK Dunder typ. Nog skulle vi passa bra som fotbollslag också? :) (om någon undrar vem killen längst fram är, så kan jag upplysa att han kommer från Sydkorea och dansar Gangnam style som en jävla chef!)
 
Så, idag börjar det! Show nummer 1! Om en timme ska jag till Baltic för övningar, genrep, planering, sminkning av en makeup-artist (!) och ikväll kör vi!!!!! Kommer bli så himla kul, denna dag kan bara inte misslyckas eftersom jag får vara med så underbara människor! :) Lär dock bli ganska utmattande eftersom vi kommer spendera ungefär 11 timmar där. Sen får jag i alla fall fara hem till min finis som äntligen kommit hem från Finland. Perfekt dag alltså. Nu ska jag stressa vidare, vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: bella

Hej ! har sett dina fina bilder och jag undarar vad för kamera/modell ha du :)?

Svar: Hej, åh vad kul att höra!! :) Har en Nikon D40 hehe som jag tar resebilder osv med, men oftast använder jag faktiskt bara min iPhone och redigerar sen! :)
Malin

2012-12-07 @ 19:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0