Omgiven av rök, musiken som dundrar i öronen, bländad av strålkastarljuset - där vill jag vara

Alltså vilket fruktansvärt underbart lov jag har haft!! Helsingforsresan och sen 2 dygn som nästan helt gått åt till våra två första shower på Baltichallen. Har sen tisdagskvällen spenderat 1 och 1/2 natt och en halv dag hemma sammanlagt. Har fortfarande glitter kvar i ansiktet, kroppen är slut och lockarna i håret sitter kvar. Det är showbiz som gällt denna helg alltså, haha! Showerna har hur som helst gått helt sjukt bra! Kan faktiskt vara det roligaste jag någonsin gjort. Har för första gången fått uppleva hur publiken skriker "EN GÅNG TILL!" efter finalnumret och inte blev det ju sämre av stående ovationer, och att publiken sedan kom och dansade med i sista numret! Tror jag rös hela sista låten. Vilket jävla lyckorus haha. Alla tiotals timmar av övning och väntande spelar ingen roll, det var så värt det! Kommer aldrig glömma detta. Tur att vi har ännu en show på fredag + Alandica på onsdag. Lever för kvällarna just nu, då jag får dansa och uppträda, då är jag verkligen som mest levande. 
Idag har jag haft lite återhämtning, mest försökt ta hand om min stackars sjuka pojkvän. Även hunnit förbi mormor&morfar + överraska fina Erica som fyller år idag! ♥ Helt underbart är det där gänget alltså, tacksam att jag har dem! Nu sitter jag och förbereder mig mentalt för ännu en sån där monstervecka - full med program. Genrep efter genrep, kläderna som ska sys klart, uppvisningarna och luciatåget. Men kul som fasen ska det bli i alla fall!! 
 

Och eftersom att detta är Dunder är det ju såklart inte äkta ciggar, hahah!


Jag och vackra Linnéa posar i våra lösögonfransar :D

♥!! oj vad jag kommer sakna detta sen alltså!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0