Now I'm dancing for my life

 
Alltså vilka dagar. Början av denna vecka har varit så jävla tung. Det värsta har ändå varit känslan av att aldrig kunna slappna av, och även den enorma pressen jag satt på mig själv inför uppvisningen. Vet inte hur många gånger jag bara bröt ihop och kände att jag inte längre orkade med, vare sig dansen eller kraven som den innebar. Denna svacka gav dock med sig igår, och på kvällen blev jag sen världens gladaste igen. Jag förstår inte vad det är, men att få stå på scen och dansa gör mig så obeskrivligt, sjukt lycklig. Vi hade då vår dansgala på Alandica och helvete vad nervös jag har varit!!! Ursäkta språket men det beskriver det bäst. Hade bl.a. några solon i en dans och en annan dans som får mig att vilja spy av trötthet varje gång jag gör den. Men har i flera veckor varit så fast besluten att jag SKA fixa det här. Svaghet fick inte existera igår kväll. Och hur det än såg ut sen så fixade jag det faktiskt. Och herregud vad det var underbart!! Kommer aldrig kunna tacka tillräckligt för det fina som folk sagt efteråt, det gör så mycket att det är helt sjukt. Människorna runt mig är så underbara och jag blir så himla glad!! /världens fjant
Inatt sov jag 2-3 timmar, sen var det bara att pallra sig upp vid 05.30 och fara och förbereda lusses lucia! Vilket fint luciatåg det blev, har åkt runt halva dagen och hjälpt till med deras lussande. Så stolt över dem! Just nu sitter jag och är överlycklig över att inte ha något att göra. Det är fanimig helt fantastiskt. Haha. Ikväll blir det att kolla på luciatåget på stan med Janina och sen träffa min finis. Ha en fin luciadag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emme

Ha du fått mitt mess btw?? :D du va så jäävla duktig i onsdags!! :D

Svar: Hahah sorry igen för min tröghet!! Men tusen miljoner tack igen fina du, blir ås himla himla glad!!! :D
Malin

2012-12-16 @ 19:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0