JUL

Tjo! Har påbörjat period 3, vissa kurser är mer givande än andra, hur som helst känns det som att skolan spelar absolut minst roll just nu. Tänker lägga mesta fokusen på att få allt klart inför de stora uppvisningarna som väntar, jessus vad kul det ska bli!!!!
Vinter har det hunnit bli med, har faktiskt inget emot det så länge det är runt jul! Men seeeen får den gärna smälta! Just nu är det i alla fall sjukt mysigt.
Annars då. Igår var jag förövrigt på spinning för första gången i mitt liv, och sen såg jag på Ensam hemma för första gången i mitt liv. Haha. Båda var över förväntan! 
Idag är det årets bästa dag typ, haha jag älskar lillajul! Är världens största julfreak, om någon lyckats missa. Har varit på marknaden, käkat gröt och knäck och pyntat. Micke fick hänga med också, och fyfan vilken bra dag detta har varit! :) haha, nu ska jag käka middag och mysa vidare, ha en fin lillajul alla!
 
Igår före vår färd till Avancia och spinning. Fina inuitvänner har jag, gäller att klä sig efter väder!


Denna kille vetni, han är nog en jädra expert när det gäller att göra mig till världens lyckligaste :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0