Underbar kväll

Trots att dagen inte var någge (bra ord) vidare igår, så blev faktiskt kvällen riktigt fin i alla fall! Började den med uppvisning på Kulturnatten. Trots världens försening var det sjukt roligt, vad jag älskar att uppträda!! Grymt jobbat alla! 
Efteråt for jag och grillade med mina underbara dansbrudar (några av dem), var så himla härligt! Hann även hälsa på Ida, Anna, Emma, Ofelia och Pernilla under kvällen, och sen avslutades den med min finis. Skönt att man i alla fall fick en till härlig sommarkväll. Tänker fortsätta helgen med att dra ut till stugan nu, fyfan vad skönt! Har lovat mig själv att vila lördag, söndag, måndag och tisdag. Sen kör antagligen dansen igång igen, och då jäklar ska inte ett spår av förkylning finnas i min kropp!! 
 
 
 
 
Dansbilderna har jag snott från Sillu och Moa, hoppas det var okej!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hittade en dansbild på dig från kulturnatten på min kompis Fannys blogg! Tyckte det var lite roligt :D Om du vill kolla så hittar du den här: http://ladyspalace.blogg.se/2012/august/kulturnatten-part-1.html
:)

Svar: Nämeeeen! Nej vad kul att se! :D Haha, tack så mycket för tipset! :))
Malin

2012-08-18 @ 18:10:59
URL: http://haanabanaana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0