Tjena

Sitter här med en värkande rygg och är överlycklig över att ha träningsvärk igen, för första gången på mer än en månad. Vad jag har saknat dansen alltså! Körde då igång med den i torsdags, är dock först om nån vecka det börjar på riktigt med allt. Men ont har jag för det. 
Anyway, gårdagskvällen och -natten spenderades på Saines stuga med härligt sällskap. Var som en liten avskedsträff eftersom Saine åker iväg till Argentina om en vecka. Hur jag ska hantera hela livet utan henne i ett år är ett problem jag inte riktigt vågat tänka på än. Var hur som helst sjukt trevligt, så härligt att sitta ute mitt i natten under massa filtar och se på stjärnfallen. /fjanten.
Just nu sitter jag hemma och har så hög musik i lurarna att jag inte hör hur jag högt själv vrålar med i låtarna. Ikväll blir det middag hos Emma och sen antagligen till Jesper! Ta vara på det sista av ledigheten nu när man kan sådär. Blir nog prima, ha en finfin lördag hörni!
 

Igår:
 
 
 
 
 
Sista bilden är Saines!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0