Summer days

Tjaa! Har landat hemma i stan igen. Saknar faktiskt stugan ändå, var så jävla skönt där ute. Har man problem så försvinner de liksom där ute, och tappar sin betydelse. Var faktiskt länge sen som jag mådde så bra som jag gjort senaste veckan, önskar med allt jag har att det håller i sig. 
Annars då. Iförrgår när jag kom hem fick jag träffa Micke igen och igår for han och jag till Möckelö, så jäkla härligt! Natten spenderade jag hos Saine, så kul att träffa henne igen också! Chillade runt, snackade och såg världens sämsta film haha. Idag har jag inget speciellt för mig alls, men ikväll ska jag iväg på en speciell dansgrej. Är lite nervös faktiskt, fast det inte ens är jag själv som ska uppträda med nåt. Berättar mer sen! 
Nu ska jag ta och få upp lite bilder här med tänkte jag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hahaha har aldrig sett nåt mer bekymrat
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Stephen king, bra val! ;)

Svar: Hahahahaha tack Hanna, har alltid gillat hans böcker! :)
Malin

2012-08-08 @ 16:33:57
Postat av: Francine

oj, jätte fina och härliga bilder!!! :D

Svar: Åh vad kul att höra, tusen tack Francine!! :D
Malin

2012-08-12 @ 11:51:04
URL: http://francinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0