Slut på sommaren

Johäj. Tänkte styra stegen tillbaks mot Lusse imorgon. Känns faktiskt inte så jättejättejättehemskt. Inte som förra året då jag kunde ha spytt och gråtit av nervositet typ, haha. Nä men, Lusse är bra och det är mina vänner med. Bara det att en av dem inte kommer vara där sen. Saine åker fan på fredag, panik!!
Annars så hade jag en jävligt skum morgon. Micke måste ha blivit lite jäkla förvirrad när jag mitt i allt satte mig upp i sängen, sträckte ut båda armarna och sa "solen skiner oooooch molnen regnar". Det är nämligen det jag hört att man ska göra för att kolla ifall man fått stroke haha (sträcka ut armarna och prata om vädret). Fyfan vad sjukt, men mådde så himla konstigt! Insåg sen att det antagligen bara var på grund av förkylningen som vägrar överge mig. Eller nåt. Nästa skumma sak jag gjorde var att kolla mobilen och sen skrika högt, blandat med överlyckligt asgarv typ. Hade nämligen sett mitt nya schema! Älskar första perioden! Tackar mig själv för att jag valde estetiska linjen, hehe. Ikväll har jag dansat, träffat finisida och slutfört mitt dansuppdrag jag skrev om tidigare. Snart kan jag avslöja vad det var. Haha. Aja nu ska jag glo DH som jag blivit beroende av igen, hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0