ONSDAG

Tjo! Igår fick vi ta del av Ericas balettakademie-inspirerade träning, mina ben är om möjligt ännu mer döda idag! Men roligt som tusan var det!
Annars då. Älskar onsdagar nu för tiden, har nämligen endast en lektion! Efter att den var avklarad fixade jag klart min diktanalys och for hem och gjorde engelskaläxan, vilket bestod av att kolla på en debatt om Syrien på BBC (kände mig jävligt viktig). Sen for jag vidare ner till stan för att fixa lite papper och nu sitter jag hemma och jobbar med kvällens danslektion. Ska ju nämligen vara danstränare på Folkhälsan för första gången ikväll! Lite nervös är jag nog, men samtidigt pepp. Ska bli så kul att träffa ungarna och få dansa. Och leka. Hehe. Nu ska jag fortsätta koreografera lite, ha det fint hörni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0