I just wanna dance like no one's there, I'm all alone and I don't care

Tjaa! Har haft några ganska chill skoldagar. Hehe, ganska och ganska, 4 lektioner på två dagar.. Galet skönt är det i alla fall! Annars är det inte så mycket vila dock, igårkväll for jag runt som en dåre. Var först till farmor, sen vidare till Röda Korsgården för att uppträda lite på infoträffen som hölls där klockan 7. Samma tid började även första ÅMI-träningen, stressade ihjäl men hann dit till 25 över i alla fall. Spenderade sen drygt en timme där, trodde jag skulle dö av ansträngning!! Märks ju att man har haft sommarlov om man säger så..... Men det spelar ingen roll för jag var så glad så glad så glad. Måste verkligen få dansa, annars mår jag inte bra. USCH vad underbart det var. När jag kommit hem och duschat och klockan närmade sig 10 insåg jag att jag även hade en hög med läxor som måste göras. Så det var bara att sätta igång och när jag till slut damp ner vid köksbordet runt 11 var jag så slut att världen bara snurrade framför mig, helt yr i skallen. 
Idag har jag haft en helt nice skoldag, och nu sitter jag och taggar dans igen. Ska bättra på träningsvärken så att säga! Ikväll ska jag hänga lite med Anna, nice det. 
Ha det fint hörni!
 
↑ Grejs vi fick på mötet i tisdags, börjar jobba om en vecka och ska bli så himla kul! :) 
 
Lite fjollredigerade mobildansbilder jag tog i somras
Deprimerande jämförelse
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, fyfan, vädret alltså...

Svar: Tror jag går och gräver ner mig alltså!!
Malin

2012-08-23 @ 17:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0