Senaste dagarna

Tjoo! Alltså va, jag hinner ju inte blogga mer. Eller ja, med det menar jag ungefär att jag "bara" hinner blogga 4 gånger i veckan typ. Men det är lite för att vara mig!!
Anyways, senaste dagarna. Har dansat en hel del. Onsdagskvällen kan beskrivas med att mamma dagen efter sa "Ja gud, jag trodde ni hade släpat in 17 pers i huset", när det egentligen var så att jag och pappa kände för att sjunga lite. :) Skolan har varit en plåga, trodde femte perioden skulle bli skön men är alldeles för skoltrött för att kunna uppskatta det. I torsdags var jag även på bio med Hanna. Titanic i 3D. Finaste jag sett, aldrig nånsin gråtit så mycket till den som då!
Igår var vi några hos Anna, riktigt mysigt! Tack för den kvällen. :)

Lite bilder från veckan
Sådär kände Celinda (och jag) inför onsdagens långträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0