QUEEN

Tjena! Imorse vaknade jag halv 11, och klockan 11 skulle jag vara på dansskolan.. Jo, jag älskar att dansa, men var inte den starten på helg jag behövde just nu. VILL JU SOOOVA!!! Haha, träningen gick i alla fall helt okej, fast orkade knappt röra mig haha. Stannade kvar på dansskolan ett tag och bara snackade med Celinda, vad skulle jag göra utan dig?
Annars har jag varit hos min fina Saine idag också. :)
Sitter för tillfället och lyssnar på Queenlåtar och taggar kvällen, haha. Ska till Alandica och se på när min pappa och massa andra framför "A tribute to Queen", en stor konsert typ. Såg musikalen "We will rock you" i London i somras med samma låtar, och tyckte det var grymt. Show must go on är ju faktiskt bästa låten på jorden egentligen. Den borde ni lyssna på, om ni inte redan gjort!!
Aja haha nu har jag babblat klart, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0