Sjuk

Tja! Ville somna hela danslektionen igår, var så sjukt slut. Men nu är alla steg klara i dansen i alla fall, gäller bara att "få in dem i benen" nu med. Det går nämligen lätt att lära sig en dans i skallen, måste dock jobba lite mer med att verkligen få in rörelserna i kroppen, så man inte står där med blackout på Alandica sen, haha. :)
Idag vaknade jag klockan 8 (börjar halv 12..) och mådde förjävligt. Så bestämde mig för att stanna hemma, och lyckades efter en lång stund somna om. Har annars bara legat i soffan hela dagen. Hatar att vara sjuk, det känns så FEEEEL att vara tvungen att ligga inne och må skit när solen skiner ute för första gången på år. Vill dessutom dansa, dansa och dansa men min kropp protesterar så fort jag försöker resa mig.
Nu ska jag googla lite adresser i Rom för att inte drabbas av depression här, hehe. Ha det fint!
sommarsommarsommar, vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0