LOVLOVLOV

Gjorde någon skum balansövning stående på tå på ett ben på dansen i måndags (jessus vad många "på"), vilket resulterade i att det känns som att min ena vadmuskel dragit ihop sig till en boll nu. :) Haha, aj.
Det hör dock till den mindre viktiga informationen i detta inlägg, för hör på detta: Helvetesperiod 4 är nu helt över, det är även proven, och nu är det påsklov!! Vet inte vart jag ska ta vägen, är så lycklig. Haha. Idag skrev jag spanskaprov och fick sedan ut matten och engelska.. Lipar lite av glädje över dem, hehe. Efter skolan har jag städat hela rummet, NICE START PÅ LOVET! Nä men skönt att ha det gjort, nu tror jag resten av ledigheten blir riktigt bra. :) Ska strax ikväll på dans, som håller på hela kvällen. Med tanke på att jag är så trött att jag typ somnar så fort jag sätter mig ner känns det ju lite ostabilt men äh, det blir nog bra.
Haha, denna skitfula bild beskriver senaste tiden rätt bra. Kaffe i MÄNGDER för att överhuvudtaget orka med alla jävla prov. Även för att inte somna 5 gånger i minuten pga sömnbrist. Misstänker att jag utvecklat ett litet beroende nästan..(!) JAG, KAFFE. Oj. Sen visar ju bilden även hur fruktansvärt tråkigt jag hade under pluggtimmarna, då jag valde att ta en bild på min kaffekopp, och dessutom anstränga mig och redigera den. Yeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0