So I set fire to the rain

Alltså va. Varje kväll har jag svårt att somna och när jag väl somnar drömmer jag helt sjukt. Häromnatten tog jag ett tårfyllt farväl av mina vänner, för jag skulle till Mongoliet som utbytesstudent. Inatt gjorde jag loopar med ett arabiskt flygplan utanför Marocko. Va? 
Annars då. Blev duktigt besviken idag då jag missade pressvisningen. Trodde den skulle börja 3, så stressade på, fixade mig som fasen, hämtade klänning osv, och for till Alandica där de andra i dansgruppen var. Väntade. Och väntade. Ingen kom till alandica. Hade en danslektion som jag skulle iväg och vara tränare på om en kvart. Så efter massa fixande förgäves cyklade jag iväg till dansskolan, med vetskapen att de andra skulle fotas, intervjuas och vara med i tv, och jag missade det. Halvbittert. Aja, you can't have everything. Mitt humör blev  i alla fall bättre på dansskolan! Hade nämligen hållit på med detta halva dagen idag:
Japp, en liten dans jag komponerat. Hhaha, satt på lektionerna och fnissade för mig själv för att bilderna är så fruktansvärt fula. Alltså HAHA det ser ju helt sjukt ut.
Lärde i alla fall gruppen den, under timmen då jag var tränare idag. Efter det var det dags för att själv ha träning, otroligt nice! Nu har jag käkat och duschat och är helt slut. Har dansat 10 timmar på 4 dagar.
Jajja, ha det så bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0