Glad tjej!

Tjena! Har haft en så himla bra fredag! Började med att jag skrev historiaprov, var så jäkla lätt och kändes som att det gick rätt bra! Slutade lite över tio (♥) och gick ner till stan med Ida för att käka lunch och fixa lite grejer.
Sen har jag även hunnit träffa André, och fara ut till Idas stuga med henne, Ofelia, Pernilla, Freppa, Salomon, Jesper och Mange för att grilla och chilla lite (yeah). Sjukt nice! Efter det fick jag skjuts in till stan igen där det var modevisning + dansuppvisning med Dunder som gällde. Helt stört kul var det! Alltså det är jäkla nice att kunna "ge och ta" från pubilken, man gör sitt bästa och så ser man hur folk faktiskt ler och ser så jäkla glada ut haha, och då blir man peppad att ha ännu mer utstrålning själv. Så tacktacktack alla som kom och tittade, ni gjorde min kväll!
Har även hunnit träffa alla möjliga gamla och nya vänner ikväll, sen skadar det ju inte att vädret varit helt awesome fast det är oktober imorgon! Dessutom far jag till Sverige med två dundergrupper imorn, för att delta i en workshop med Jennie från Bounce! HUR FRÄNT?! Haha, allt är ju bara sjukt nice nu.
Ett minus i allt detta är dock stackars Saine, som på grund av sin körtelfeber inte kan komma med... Kommer fler tillfällen i alla fall, och då jäklar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0