18:46

Tjena! Är så jäkla nöjd med mitt nyklippta hår, just eftersom det knappt syns att det är klippt! Hihi. Även om jag önskar att jag var det, så är jag inte en sån som vågar be om att den som klipper ska "ta bort allt slitet", eftersom att det antagligen hade inneburit 10 cm av mitt hår. Några cm rök i alla fall, vilket är jäkligt skönt, känns till och med annorlunda. Tack Janina!
Idag har jag chillat, var ut och gick i det underbara vädret i typ en timme. Inte känns det som höst ännu i alla fall! Nu sitter jag och hör på musik och vill bara dansadansadansa. Går verkligen inte att lyssna på en låt utan att jag börjar se steg i huvudet. Ska strax käka middag och sen far jag till Saine för att baka snoddas och kolla på film! Haha, underbart.

Kommentarer
Postat av: janina

pussssss ;*

2011-09-04 @ 18:51:28
Postat av: Malin

Puss på dig!

2011-09-05 @ 08:54:22
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0