HELGEN

Tjo! Dålig uppdatering här, I know. Men i ärlighetens namn tror jag inte någon (förutom jag själv) lidit så mycket av att jag inte skrivit något, hehe. Helgen har i alla fall varit bra! Fredagkvällen spenderades hos Ofelia med trevligt sällskap och massa skratt, roligaste var ju lätt Keyboard cat, hahah!
I lördags fick Ida med mig på ett hit-pass på avancia. Tungt, men skönt att träna ändå! På kvällen var jag med Ida och senare också Gustav, Mange och Otto. Herregud vad jag skrattade, så det var en nice kväll det med! Hann även med att sitta på en bänk mitt i natten med Ida och lyssna på gammal musik och prata om livet, skönt.
Idag tog jag bussen ut till Hammarland. Provperioden börjar imorgon och jag hade aldrig lyckats ta tag i nåt om jag var kvar i stan, haha. Så tog en promenad genom H:lands skogar, ner till mormor och morfar. Så jäkla fint var det. Väl här har jag käkat (förvånad, någon?) och pinat mig igenom nästan hela ITboken. Så tråkigt att jag somnade. Nytt försök nu!

Gammal bild, är på mormors dator så fick leta i arkivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0