Fredag, underbart

Tja! Uppvisningen igår var otroligt rolig även om jag var sjukt nära att bara lipa när vi kom ut från scenen för att jag var så arg på mig själv. Alltså får jag inte ner de skyhöga kraven jag har på mig snart kommer detta sluta illa haha... Är en sån jäkla perfektionist när det kommer till uppvisningarna, allting måste gå bra. Och igår hade jag dessutom oturen att ha det stressigast med klädombyten. Kan säga er, att den värsta stressen jag känt i hela mitt liv, det måste vara den då jag står ensam i mörkret bakom scenen, det är knäpptyst, jag vet att ALLA väntar och det är bara p.g.a mig, och så får man inte på sig strumpbyxjävlarna. Och sen får man inte ur snodden ur håret. Detta ledde sen till att jag hamnade på helt fel plats på scenen, och shiit. Men, det gick nog helt bra ändå, alla var ju så jäkla dutkiga! Och Nextzone, herregud vilka dansare!!! Annorlunda show dock............ Haha, men coolt ändå, dom var så äckligt proffsiga.
Här är en bild på mitt hår från igår, tja fåret!
Idag har jag genomlidit ännu en 4-8 dag, kunde dock ha slutat 11 om det inte var för den där sista teckningstimmen, som endast jag från min klass behöver gå på!! Well, hade Amanda i alla fall! Trötta tjejer skulle jag säga, skrattade som fan åt det mesta. "Visst är det kul att teckna?!", haha!
Nu ska jag strax cykla iväg till Ida, sen far vi till Ofelia. :) Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, fyfan, olle ♥

2011-09-23 @ 20:12:05
Postat av: emme

hahaha! man bara måste älska olle alltså...eller.. xD

2011-09-24 @ 22:04:31
Postat av: Malin

A: Hahah märklig typ :D

E: Hahahaah, jamen jag menar det!! :'D

2011-09-25 @ 18:48:32
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0