Söndagstrött

Tjo! Hade en sjukt trevlig kväll igår med en massa trevliga människor och dansande, en skogsvandring (?) osv, tack Cia!
Var ju ute i Lumpo före också, hade uppvisning med dunder. Ännu en gång: Herregud vad mysigt det är på gårdarna! Själva uppvisningen gick nog helt okej, bortsett från att jag uppträdde med en dans jag knappt kunde ett steg till.. Och att Teddybjörnen Fredriksson förvandlades till Pandabjörnen Fredriksson, hahaha dog av skratt. Grymt kul hade vi i alla fall!
Idag har jag.. failat. Ordentligt. Hela dagen var bestått av fml-moments. Men bra har den nog varit ändå. För tillfället har jag dock så ont i ryggen att jag knappt kan tänka på nåt annat, blir helt trött av smärtan. Aja, nu måste jag plugga och duscha, vi hörs hörni!

Här kommer lite bilder från gårdagens uppvisning! Har lånat av Mimmi, Sara och Tara, hoppas det var okej!
Alltså HAHAH checka pandorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0