Ha en bra kväll!

Hallå! Fyfan vad mysig gårdagskvällen var! Var så jäkla fint ute i Jomala, trodde jag skulle dö av mysighet haha. Uppvisningen höll dock på att skita sig totalt först, all pepp rann av mig och musiken funkade inte. Men sen vände det och allt började fungera igen, och det var helt sjukt roligt att dansa! Nånting slirade till dessutom så att allt blev så sjukt jävla roligt, skrattade så jag dog åt det mesta (inte under själva uppträdandet då men).
Idag har jag varit till stan med Saine och Joel, fikade och fixade lite grejer. Nu håller jag på att packa, fixa mig osv, snart drar jag nämligen ut till Lumparland av alla ställen, ska uppträda där med. Fan vad kul det ska bli! Efteråt kommer nog kvällen spenderas hos Cia, hoppas på en riktigt trevligt kväll/natt. :)
bilder från 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0