Kan man inte bara avskaffa rubriker...

Tjoo! Äntligen är det fredag, känns som att veckorna är så jävla tunga nu för tiden.. Dock lär det inte bli så mycket vila i helgen heller men, kul kommer jag ha i alla fall!
Har nyss genomlidit 75 minuter basket, helt jävla sinnessjukt vad tråkigt det var haha! Kommer aldrig bli en bollsportsmänniska, det är bara att inse. Jag och mina kära balettvän Celinda ägnade ungefär hela lektionen till att bara klaga över hur mycket vi hellre hade velat stå vid balettstången och bända benet i alla möjliga smärtsamma vinklar, än att springa runt och studsa den där jävla bollen. Suger gör jag också!
Nu har jag hur som helst hål, sen tillbaks på svenska och bild. Helt okej. Direkt efter skolan blir det träning med dunder som gäller, tagga! Och halv 8 ikväll har jag uppvisning utanför ÅCA med musikinstitutets dans. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0