ITALY

Hej! Helt chill dag. Skrev dock vårt andra IT-prov, vilket kändes as. Haha, vad svårt det var!! Tryggt att man inte ens har gått en månad i Lusse och det är redan så.. Aja, efter skolan rusade jag till stan snabbt och ikväll var det 3 timmars dans som vanligt.. Tungt. Men ack så roligt, skrattade så tårarna rann med Celinda (vilken onsdagskväll gör vi inte det?) och fick massa nytt till våra koreografier. Vår tränare kom nämligen tillbaks idag! :) Såja, anteckna nsk.
Aja, ha det så bra!

FÖRRESTEN, grymmaste nånsin: Om en månad är jag i ett av Europas absoluta modecentrum, och dessa tjejers(bilden ovanför) hemstad: Milano!
Och inte nog med det!
Jag har världens bästa Ida med mig! Denna resa kan inte bli annat än fullkomligt AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0