1 September

Tjena! Varenda procent av energi som borde finnas i min kropp är gone. Herregud vad slut jag är.
Idag var det skoldagen helt okej ändå, skrattade som fan på historian (!!!!). Min klass, och vår lärare (!!!!!!!!!!!) kan vara rätt kul nu och då. Efter skolan stack jag till stan och köpte skolstuff som häfte, pennor, bok och den där förbannat dyra miniräknaren. Sen stressade jag hem och for direkt iväg till dansskolan för att vara tränare. Hade balett. Har haft ungar i modern dans många gånger, men aldrig undervisat i balett haha, och nu var det dessutom lite äldre elever. Hoho, men det gick väl bra.. Eller nä, men hoppas de tycker så i alla fall. Sen var det egen träning som gällde, då började bristen på sömn och framför allt MAT göra sig påmind. Kändes som att jag skulle svimma hoh. Lyckades halvdöd trampa hem på cykeln efteråt för att vräka i mig käk. Nu känns det bättre men är fortfarande trött. Aja, ha det så bra hörni! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snuskigt fin eller?!

2011-09-01 @ 21:16:17
Postat av: Malin

Aaaw skulle inte säga det, men tack!! :')

2011-09-02 @ 16:46:26
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0