Totalt utmattad

Alltså dansen ikväll.... Vad hände? Hade inte 1 % energi i kroppen, har nog faktiskt aldrig varit med om att man är så slut att man inte ens KAN dansa, förrän ikväll. Lade mig ner för att vila, kunde knappt komma upp haha. Fyfan. Det som räddade kvällen var i alla fall Celindas och mina skämt om tjejtidnings-fenomenet, hennes wiengummin (TACK VÄNNEN) och Lady Gaga! Alltså jag kan säga att sista kvarten på onsdagslektionerna, då man ska öva tåspetsskor, då är man nära döden.. men när vi för första gången fick skippa den där lama battement tendu pas de deux blabla balettmusiken och istället träna till Bloody Mary, då var kvällen räddad! Ännu en gång, tack Celinda!

Förövrigt så slutade provperioden idag och imorgon börjar period två. Vet inte om jag ska vara pepp eller otaggad inför den. Återstår att se. Om exakt en vecka sitter jag på flyget med en underbar vän. DET är jag pepp på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0