4 oktober 2011

Idag skrev jag novellen i princip hela förmiddagen och gick hem och chillade lite innan det var dags för bildutvärderingstimme (alltså va, jag fattar fortfarande inte vad de heter, alla de här jävla timmarna). Är helt sjukt glad (och chockad) över betyget där! Det var min dag det! Har även träffat gullejanina igen, dansat och fått massage, underbart.
Imorgon börjar jag 12, och jag ska säga er att ord kan fan inte beskriva min lycka.
Haha jäkligt osmickrande bild, men whatever, var ju glad i alla fall! :') Från en av alla härliga kvällar på Gröna Udden under Rock off. Hade lite ångest med Saine här om dagen, usch vad vi saknar det!

Kommentarer
Postat av: janina

och så har du käkat cheesecake hos mig ;)

2011-10-05 @ 06:21:40
Postat av: emme

va fick du i bilden då? :) o jo det heter utvärderingstimme, jobbigt namn, jag vet :P xD

2011-10-05 @ 19:52:52
Postat av: Malin

J: MEN HERREGUD, hur fan glömde jag skriva det? Trött tjej... Nu är det rättat iaf! :D



E: 9!!!! :DDD Och jag känner mig ändå som den sämsta i gruppen, så är rätt chockad haha :') Hahaha, ja den heter så ja! Men eller hur!! :'D

2011-10-05 @ 20:25:49
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

haha, nej men fan va najs!! :D grattis! :D xD

2011-10-08 @ 11:10:48
Postat av: Malin

hihihi tack!! :D dock är ju du i en klass för sig... alltså din den där bilden som jag nämnde förut, den är ju helt sinnessjuk!! Så jävla grym!! :'D

2011-10-08 @ 12:56:10
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0