Mycket semesterbilder idag

Den här dagen blev helt nice sen mot eftermiddagen. Skrattade som aldrig förr då Saine och jag hittade vår gamla lista med internskämt. Kan vara det mest skadade jag någonsin läst, herregud...
Efter skolan kom Linn hit, vi blev klara med dansen!! På 6 dagar, yeeey! Längtar efter att få framföra den på Alandica nu, hihi. Sen var det mer dans som gällde som sagt, fina grejer.
Ikväll var jag till min Ida och kollade på Bron. Typ världens bästa serie. Men så sjukt asigt, aaah vågade knappt cykla hem (mes). Nu är jag så äckligt trött att jag inte vet vad. Som vanligt. Imorgon blir det helg, ord kan inte beskriva lyckan. Hejs och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0