Jo fast nä

Tjena finisar!
Tränade 3 timmar ikväll, är ganska sluut. Och under pausen fick jag för mig att träna lite till, fyfan vad tungt det var. Kunde inte röra mig efteråt, låg i en liten hög på golvet haha! Annars gick det helt okej, eller nja. Kanske inte. Spenderade morgonen åt att orientera med Alina också, grymma vi var! :) Så känner mig riktigt duktig idag. Nä, det gör jag ju inte. Men. Nu ska jag plugga (nä det ska jag ju inte heller. Fan vad jag snarrar bullshit)
Tänker sova nu, godnatt! (och givetvis, kommer jag ju inte heller att sova nu...)
Alltså bara att se bilden av det här RUMMET ger mig ångest! Hatar att komma hem från resor, man saknar det ju så myckeeeeeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0