I wanna fly I wanna drive I wanna go, I wanna be a part of something I don't know

Tjena! Underbart att få dansa igår igen, gick dessutom helt okej då jag äntligen börjar få in rörelserna i skallen!
Idag var det skola igen, sög ju lite. Känner mig cpefter i allt och jag har missat EN dag. Såja. Därför ligger jag nu begravd under skolböcker. Har dock gett upp pluggandet, orkar inte mer. Sitter istället och lyssnar på alla underbara låtar som redan blivit att påminna om resan och saknar så det gör ont.
Annars då, dansade ikväll med, härligt som vanligt!
Dessutom dyker det upp sjukt mycket roliga grejer nu närmaste månaderna, både dans och annat! Är otroligt pepp, så kanske kan lyckas överleva resten av hösten med nu! Hatar annars den här tiden på året, efter höstlovet och före julen. Nu + januari typ, så himla mörkt, grått och kallt. Aja, nu ska jag stressa lite till som vanligt. Haha hjälp mig någon. Vi hörs!
På tåget mot Venedig. Som vanligt sitter jag här hemma och vill bara iväg, helt sjukt rastlös med denna tillvaro alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0