Un viaggio che non dimenticherò mai

Heej! Så var 4 underbara dagar i Italien över. Har haft så sjukt roligt och härligt, detta var lugnt en av de bästa resorna nånsin! När jag kollade på bilderna på flyget hem skrattade jag så mycket att till och med flyvärdinnan som gick förbi började garva, haha!
Har alltså varit i Milano, där jag, tillsammans med världens underbaraste Ida, bl.a. har kollat in alla fina ställen (Il Duomo och Vittorio Emanuele bl.a), shoppat lite, käkat glass, checkat Milan-Palermo matchen på San Siro och träffat på skumma, roliga, smörande italienare, haha.
Var till Venedig en dag också, herregud vilken fin stad! Bästa stället jag varit på tror jag, kan inte beskriva. Dit måste man någon gång nästan!
Har även hunnit faila en del (det är ju mig vi snackar om), t.ex. missade jag spårvagnen en dag, där min Idas familj var. Glömmer nog aldrig min mammas skräckslagna min och Idas asgarv!
Har också fått träffa Giulia igen, fyfan vad härligt att se människan igen! Vi var på samma språkresa i somras och shit vad jag saknat henne! Stod och snackade om allt non stop i en timme innan mitt tåg gick.
Sista kvällen var bäst, första var jag på match, som sagt Milan mot Palermo. Jäkligt fränt! Har aldrig varit fotbollsintresserad, men nu börjar jag förstå grejen lite hehe. Sen var resten av den kvällen sjuk, roligaste i mitt liv tror jag, haha!
Så ja, jag har haft en awesome resa, som innehållit allt nästan. Tack Ida för de här dagarna, jag glömmer dem aldrig! Hoppas ni har haft ett riktigt jäkla bra lov! Vi hörs!
Är på brorsans dator, så har inga bilder. Blev att sno Idas bild från första dagen i Milano, blev ofrvilligt offer för några som sålde majs = lockar till sig 894237546 duvor. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0