Tror jag är sämst i världen på det här med rubriker

Tjotjo!
Rivstartade period 3 med skoldag 8-4. Dagen var ändå rätt bra, är typ 1000 gånger mer motiverad till kurserna jag har den här perioden än förra. Nu jävlar!!
Fick sova lite längre inatt också hehe, har dock ändå varit sjukt trött hela dagen.
Tänker i alla fall fara en sväng via dansskolan ikväll, vill inte tänka på hur länge sen det var.. Ska försöka att inte vara med, utan bara kolla in lite klänningar som vi ska sy till uppvisningen. Alltså alla grejer jag måste sy är som ett stort jävla stressmoln över mig. Kanske för att jag är sämst på jorden på att sy. :) Anyway, ska bli härligt att bara komma dit! Sen far jag antagligen till Janina och chillar. Chillachillachilla. Ska göra allt i min makt för att bli frisk till söndag nu!! Halsontet (är det ett ord?), hostan, snuvan, tröttheten, "jag mår skit och vill krypa ur min egen kropp-känslan" och energilösheten, ALLT SKA BORT!!!!!!
Chillar i Venedig, good times

Kommentarer
Postat av: Ida

Ta mig tillbaka!! :((

puss

2011-11-30 @ 17:37:17
URL: http://idawiklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0