Trött och glad

Tja! Jag sov 2 timmar inatt. Hahah, jag orkar inte mer... Ska jag inte ta och bryta foten också när jag ändå håller på? Nä men, är så trött att ord inte riktigt kan beskriva. Idag har hur som helst varit asbra ändå! Fick nämligen ut tre prov, och jag är så galet nöjd med alla tre!! Fattar inte hur jag åstadkom detta. När jag fick psykologiprovet framför mig och såg att det stod alla rätt höll jag ju på att trilla av stolen. Sjukaste jag varit med om tror jag.
Var till sjukhuset med Ida idag också, tog massa blodprov. Har inget emot att ta vanliga sprutor, då får de spruta in hur mycket vaccin de vill, men när de ska ta massa blod... usch, gillar inte.
På bussen tillbaks till skolan fick jag nåt fel också, måste kasta av mig jackan och halsduken, aldrig i mitt liv haft så varmt typ. Skumt.
Nu ligger jag och chillar och mår som vanligt, men är rätt glad ändå! Ny period imorgon, inga läxor, kan bara chilla. Blir dock ingen dans ikväll för min del heller, dör lite mer av abstinens. Åh, allt hade varit så bra nu om jag bara hade fått vara frisk.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, ja de är underbara! Jag kollar typ aldrig på tv längre, hundarna är tillräckligt med underhållning ;D Ja du måste absolut träffa Bella någon gång, hon är ett riktigt litet busfrö! ;)

2011-11-29 @ 19:33:48
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0