241111

Tjenahej! Spenderade gårdagskvällen i dubbla yllesockor, en filt och med psykologiboken framför mig.. När jag egentligen skulle ha dansat arslet av mig. LÅT MIG FÖRFAN BLI FRISK, OCH FÅ PROVEN ÖVERSTÖKADE! Trött på skiten, haha.
Idag skrev jag psykologin, och hör och häpna: det gick långt över förväntan! Dör av lycka. Har annars haft en rätt chill dag. En till underbar sak: 9- i geografiprovet!!!! Tönt är jag, men jag gillar geografi men hatade den här kursen, så det kändes så bra att få det!
Efter skolan kollade jag och Ida på sista avsnittet av Bron, det var helt-jävla-insane. Somsagt, bästa serien nånsin! Jobbigt slut dock! Sen låg jag och halvsov på hennes soffa en timme medan Ida själv satt och spelade massa härlig musik. Underbaraste på länge, att bara få CHILLA. Garvade ihjäl mig också åt ett antal grejer. Som när jag tidigare satt vid hennes köksbord och chillade för fullt och snackade om nåt, och mitt i allt fick jag värsta ofrivilliga rycket i handen och bara sköt iväg både min mobil och min smörgås med fingrarna så de for i golv. Ida föll ihop på marken och jag grät av skratt. Trötta tjejer.
Nu sitter jag och pluggar spanska för fullt, prov imorgon. Hostar och snörvlar och har mig också, känner mig allmänt sjuk och tung i skallen. Snart far jag till sjukhuset, den här hostan är faktiskt inte normal haha. Aja, strax blir det att gå ner till stan med Ida en snabbis, orkar inte plugga hela kvällen! Julgatan öppnar ju så, åh vad mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0