So just forget about the world

Tjena! Mår sådär alltså. Har i alla fall en bra helg! Igår var det först uppvisning på Godbymässan som gällde. Bortsett från några otroligt komiska failar så gick det nog bra, var lika kul som alltid!
Kvällen och natten spenderades lite överallt men började i alla fall hos Gustav och slutade hos Markus. Hade himla kul. Idag har jag varit en zombie hela dagen. Kollat på film med Saine, käkat smarketgodis (bästa som finns tror jag), varit till Stadshuset och kollat direktsänd balett med några fina danstjejer. Jessus, blir lika tagen varje gång jag ser såna där grejer. Alltså det är något med professionella balettdansöser. De är fan inte mänskliga!!! Så otroligt grymma att jag inte vet vart jag ska ta vägen... Nu vill jag bara dansa. Varför blir jag aldrig frisk?! Fortfarande hostig som fan, aldrig haft sån här skum hosta förut.
Nu ska jag snart börja sova i alla fall, är sinnessjukt jävla trött. Imorgon börjar jag 1, kan vara det underbaraste någonsin.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0