Heeelt okej!

Tjo! Alltså min hosta haha.... Börjar bli sur på den. Varje jävla förmiddag ligger jag över skolbänken och hostar upp lungorna lite halvt och bara dör. Fyfaan. Aja, skrev geografiprov i 2 timmar imorse. Gick nog bra ändå, eller jag har inte en aning. Svåra grejer var det i alla fall. Sen chillade jag några timmar innan det var spanska och luciaövning som gällde. Haha, kan ju inte sjunga, blir helt slut och kan knappt hålla rösten stadig. Malin 200 år, tjena.
Nu chillar jag så sjukt mycket att det inte är sant. HELG!! Ikväll ska jag dansa, imorgon ska jag uppträda och på söndag ska jag och kolla på dans. Bättre blir det inte.
Haha den här bilden är jag inget fan av, men ser så löjligt glad ut så den får duga ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0