trö[email protected]

Tjena! Freeeedaaaag. Herregud vad skönt. Jag vet att jag sa att jag längtade till den här provperioden, men.. jag ändrade mig. Har varit en jävla pina och än är det ett prov kvar.
Igårkväll var jag som sagt till stan med Ida, nicenice. Blev dock trött på livet och köpte en daim. Lät ungefär såhär när jag börjat käka: "Nämen..... jag har ju inget jävla SMAKSINNE! FUUCK MY LIIIIIIIIIIIFE!!!!!" Sen sparkade jag till en lyktstolpe och dog därefter eftersom jag fick så ont i foten. Another day of my fantastic life.
Idag har jag skrivit spanskaprov (har gått omkring hela dagen med meningen "kan vi betala med kort?" på spanska i skallen, kan seriöst inte sluta tänka på det haha) och storstädat hela mitt rum. Nu chillar jag allt vad jag orkar. Sjukfronten? Inga förändringar. Detta är sjukt, så att säga.
Ikväll ska jag göra nåt kul med Celinda, nice skulle jag säga! Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0